لپ تاپ

Wiki Article

در صورتی که قصد اجرای بازی یا برنامه‌های سنگین گرافیکی را دارید، وجود پردازنده گرافیکی مجزا می‌تواند در یک دستگاه اهمیت زیادی داشته باشد.

لیست قیمت به روز سخت افزار کامپیوتر (پردازنده، رم، مادربرد، کارت گرافیک، هارد، پاور، کیس، مانیتور و…) + مشاوره خرید

کامل‌ترین و به‌روزترین لیست قیمت قطعات کامپیوتر شامل پردازنده، حافظه رم، کارت گرافیک، مادربرد، منبع تغذیه، کیس، فن کیس، کولر پردازنده، هارد دیسک، اس‌اس‌دی، مانیتور، موس، کیبرد و … از برندهای مختلف نظیر اینتل، ای‌ام‌دی، انویدیا و … را در این صفحه می‌توانید مشاهده کنید.

در صورتی که دستگاه شما فاقد کارت گرافیکی مجزا است، شرایط کمی دشوار خواهد بود.

این محصول مجهز به نمایشگر ۱۳.۶ اینچی است که از وضوح ۱۶۶۴ × ۲۵۶۰ و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. باید اشاره کنیم که باتری این محصول نیز تا حدود ۱۸ ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد.

برای تشخیص کامپیوتر خوب سایز کیس کامپیوتر باید به گونه ای باشد که فضای مناسب برای اسمبل کردت قطعات وجود داشته باشد

هرکی هرچی خریده از قبل داشته الان دیگه یه کالای لوکس شده پی سی

از زمان رایانه‌های اولیه که از سال ۱۹۴۱ تا کنون فناوری‌های دیجیتالی بصورت شگرفی رشد نموده است، اغلب رایانه‌ها از معماری فون نویمن که در اواخر دهه ۱۹۴۰ از سوی جان فون نویمن ابداع گردید سود می‌جویند.

تین‌کلاینت‌ها و زیروکلاینت‌ها به دلیل وابستگی خود به سیستم مرکزی فاقد سیستم‌عامل مستقل هستند.

از سال ۸۹ این افتخار نصیب من شده تا در رسانه‌های مختلف حوزه فناوری و سرگرمی برای پارسی‌زبانان قلم بزنم و دانش روز دنیا رو به زبان ساده، اما با جزئیات کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار بدم.

و معرفی بهترین منبع تغذیه برای سیستم کامپیوتر میپردازیم

بدنه آن مانند گردنبند به دور گردن قرار گرفته و گوشی‌های آن توسط سیم کامپیوتر یا دستک‌های ثابت، در داخل گوش قرار می‌گیرد.

میدونید الان هر انسانی برای داشتن یک زندگی معمولی نیازهاش فقط داشتن خوراک ، پوشاک و مسکن نیست

همانطور که مشاهده کردید، عملکرد لپ تاپ یا کامپیوتر بسیار ساده و نرمال است. یک کامپیوتر متشکل از بخش‌های مختلف بوده که می‌توانند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کنند. بدون تردید استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ می‌تواند شرایط ایده‌آل و بسیار خوبی را برای کاربران رقم بزند.

Report this wiki page